Spinsels van een stuk fruit

en andere rariteiten

rommeltje

Een reactie plaatsen

Zo, Flappie is weer gereanimeerd. Flappie is mijn laptop en hij deed het ineens niet meer.. Nu heb ik gelukkig een erg handig neefje die m voor me heeft kunnen fiksen. Betekent dus ook weer een update! Ik heb geen doel behaald, maar ik heb wel wat gedaan natuurlijk.
Zo heb ik vorige week zaterdag een film gekeken zonder iets anders te doen! En het viel me nog mee ook. Het plan was om gezellig naar de kroeg te gaan en wat coverbandjes te bekijken. Het was alleen zo druk dat je je pijpje bier (jaja) niet aan je mond kon zetten zonder bang te moeten zijn dat je tanden eruit gestoten zouden worden. Daarop besloten we om bij neef X dan een begin te maken aan een net daarvoor afgesproken James Bondmarathon. En zo geschiedde. Zonder telefoon, tablet, breiwerk of wat ook heb ik gekeken naar The man with the golden gun. Ik heb details gezien die me nooit eerder opgevallen waren. 1 down, 9 to go 🙂
Ik ben nu ook bijna klaar met het ueberhaupt verzinnen van de 101 doelen, waarvoor hulde aan mijn lief die toch steeds weer dingen voorstelt.
Er zijn concrete plannen voor # 29 en # 88: ik moet de tablet alleen nog bestellen maar daarvoor hoor ik graag van lief waar ik dat wel of niet moet doen. #88 gaat zoals het er nu naar uitziet met de kerst gerealiseerd worden. We vieren dit eigenlijk ieder jaar in hetzelfde familiegezelschap en de laatste jaren proberen we hier ook een activiteit bij te verzinnen. Dit jaar zullen er twee charmante dames het hoofdgerecht en het entertainment in de vorm van een pubquiz verzorgen. En laat ik nou 1 van die charmante dames zijn 😉
 
 
And now for something completely different:
een gesprekje met mijn favo 3-jarige tijdens het op bed leggen in een oppassessie
‘wat ga jij zo doen’
‘ik ga straks als papa terug is weer naar huis, naar mijn vriendje’
‘hoe heet je viendje’?’
‘mijn vriendje heet Leroy. Hij is mijn beste vriendje en jouw mama is een van mijn beste vriendinnetjes’
even stil
‘dan ben ik ook een goed viendinje van jou toch?’
*smelt* *klapper* *rammel*
Geef een reactie

