Spinsels van een stuk fruit

en andere rariteiten

doel #1 behaald!

1 reactie

Hoera hoera hoera voor mij, ik heb een doel behaald! Gisteren een werkelijk te walgelijke maar daardoor ontzettend briljante piggybank gekocht. Gelukkig eentje met een gat in dr buik zodat ik haar niet kapot hoef te slaan aan het eind van de rit. Zou toch jammer zijn. Ik ben daarnaast ook al begonnen met het maken van een schets voor #32, de theemuts. Het hoeft natuurlijk niet heel moeilijk te zijn, maar ik wil wel een beetje een leuke maken.

Daarnaast ben ik gisteren ook een recept verder gekomen voor #9. Ik heb de groentepaella uit de Plenty gemaakt. Ik ben een groot Plentyfan dus het gaat geen probleem zijn om daar 4 recepten uit te maken. Het chocoladekookboek zal samen met het cheesecakeboek ook niet echt een probleem zijn maar ik ga moeten worstelen met het jaren 70 basiskookboek dat ik van mn moeder gekregen heb ooit. Of ik kijk gewoon niet teveel naar de plaatjes..

piggybank

One thought on “doel #1 behaald!

  1. Wat een leuk varken 🙂
    Ik ben benieuwd naar je seventies-recepten. Dek je de tafel wel in seventies-stijl? 😉

Geef een reactie

