Spinsels van een stuk fruit

en andere rariteiten

blog 2.0

Een reactie plaatsen

Mijn eerste blog is een stille, eenzame dood gestorven 😦 ik dacht er te weinig aan, deelde mn spinsels op andere manieren en het leven ging ergens blijkbaar te snel om stil te staan bij de kleine (of grote) dingen waar ik zo ontzettend blij van kan worden. 

Herkansing dus. Met als goede stok achter de deur een lange lijst voor mijn DayZeroProject. 101 doelen, 1001 dagen om deze waar te maken. Een regenachtige zondag, een lui vriendje op de bank en een beginnetje aan de toch wel erg lange lijst met te behalen doelen. Doelen, geen moeten zoals datzelfde lieve vriendje me op het hart gedrukt heeft. Het zijn dingen die ik al langer wil doen maar waar ik geen tijd voor maak, die ik stiekem toch wel eng vind of waarvoor ik nooit de moeite genomen heb.  Eens kijken hoe ver ik ermee ga komen 🙂 

Geef een reactie

